petek

angelcek

tale angelček je nastal ze kr pred časom s čisto posebnim namenom
pokazala ga pa nisem prej ker je menda bolj podoben netopirju kot angelu =)

6 komentarjev:

  1. uuu, tole pa ni kar tako. Res nekaj posebnega in veliko vloženega truda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm.. tistemu malemu netopirju, ki se je zatekel na naš balkon, ni podoben :) Tako da bo po moje kar angelček. Luškan. Pavs na tak način obdelan se mi zdi čudovit material za angelčke.
    Naj mu bodo mehki oblački.

    OdgovoriIzbriši
  3. niiii netopir... kje si še videla netopirčka v čipkasti kiklci?
    čudovit je... in glavno, da je opravil svojo nalogo :)

    mka

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je prečudovit in me v celoti spominja na angelčka!!! LP:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Netopir? Le kdo je našel takšno primerjavo. Meni je krasen.

    OdgovoriIzbriši