četrtek

vazica( z rozicami)

tale vazica je sicer nastala že pred časom sa imela časa  da  bi se poslikala in objavila=)
tako se pa sedaj postavlja na  ogled=)

prijavljam jo pa   tudi na 25 izziv craftalnice


pa se malo  blizji posnetek


13 komentarjev:

  1. Zelo lepo in opravljeno veliko delo.

    OdgovoriIzbriši
  2. kaki cart detajlčki... popolno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rečem lahko le: ČUDOVITO :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej to je pa bilo dela, kaj? Noro dobro!

    Hvala, ker sodeluješ na 25. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem navdušena nad tvojo vazico, super izgleda...res...nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, krasno delo, si kaj štela, koliko ur je trajalo?

    OdgovoriIzbriši
  7. uh ur nisem stela =)
    me je pa najbolj muclo kako jo naj skupaj spravim pol sem se pa odlocla kr za sivanje ker nikjer nisem nasla tako tankeg atrakeca da bi sel cez te luknjice. pa sem mal sivala pa parala;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita! Čestitke za potrpljenje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa vazica ♥ ♥ ♥ ravno za mame :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Božanska vazica, koliko truda je vloženega vanjo :))??

    OdgovoriIzbriši