ponedeljek

swap

 na otoku zakladov so swapače novoletne čestitle =) tole so moji izdelki=)

pa se malo moram stresit jezo=)tud za to blogi so a ne ??=)
pride k meni gospa da bi imela čestitke =) ni problema ji jih pokažen in potem sledi ahanje in ohanje kako so fajne in natančne........................ in vprasa ze ceno ji povem ."mmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaa aha  ves ena moja soseda jih pa prodaja po 70 centov  tud vse ročno narejene" pa sem se mogla pošteno v jezik ugriznit da je nisem vprasala zakaj ni šla k njej ponje ko ji cena  očitno  bolj odgovarja =) jaz po 70 centov jih ziher ne dam !! sploh pa vem kaksne dela njena soseda ker sem lansko leto eno prejela. enostavno vzame osnovo za cestitko nanjo nalepi servetek in  to je to =( da ne bo pomote s servetno tehniko se dajo izdelati cudovite čestitke smo za to si je treba vzet mal časa (in volje) ne samo napopat gor servet kakor pade pade=)) tako da ona naj jih mirno prodaja po 70 centov vsem tistim ki jim je vazbo samo to da pridejo cim ceneje cez pa da se lahko pohvalijo da so posiljali čestitke ročnega dela ,k meni pa naj hodijo tisti ki jih ročno delo tudi kaj pomeni in znajo to cenit =)

evo zdaj pa res slikice cestitk ki sem jih delala z swap







1 komentar:

  1. Krasne čestitke...ja tako je s temi čestitkami.Ampak ja v te je enostavno vloženo preveč truda, časa, vsega, da bi jih človek prodajal po takšni ceni!

    OdgovoriIzbriši