sobota

mka me je izzvala



kot sem že napisala  Mojca me je izvavla

Tri vprašanja, trije odgovori: 
1. Naštej tri materiale, ki jih največkrat uporabljaš pri ustvarjanju.
2. Naštej tri stvari s spiska želja. 
3. Izzovi tri prijateljice, da nadaljujejo igro. 





1.
-nitke takšne in drugacne vse od prejic,svilenih niti pa tudi kak sukanec  mi  pride prav=)
-pavs papir in vse kar spada k njemu
-tu se pa najde mesaica =) navaden papir platno za vezenje pa vcasih kaksna volna........

2.
-zdravje zame in za vse moje moje=)
- da nam tale zadeva  s stanovanjem zlaufa tako kot je treba brez potrebnega kompliciranja in kravžljanja živcev ( nemogoca želja vem )
- da bi dobila(solidno plačano) službo v kateri bi res uživala in počela kar mi je v veselje  brez da mi kdo skače po glavi
-tu nekje med vse tri  bi se dala zdravo pamet pa ne sam zame  pač pa tud za nekatere  ki  zlo očitno kažejo da je nimajo ;))

izzivam


Ni komentarjev:

Objavite komentar