petek

zimska

 na fadengrafik -challenge blog so nam postavile izziv naj naredimo svojo najljubšo predlogo. uf težka naloga sploh  če si kot jaz ko mi  enostavno ne more bit všeč  samo ena=) in tako sem študirala in tuhtala in na koncu se odločila za zimsko čestitko =) sicer sem  trenutno bolj v fazi bordur samo sem  vseeno izbrala tole zimsko polno  in mrzlo kot mi je všec=) slikica ji sicer dela krivico ker tople barve slikat je........................ pa tudi če jih skeniraš;)
torej prijavljam jo na 12 izziv na fadengrafik-challenge blog

2 komentarja:

  1. O zelo simpatična in v zelo zanimivi netipično zimski barvni kombinaciji=)

    Lep vikend ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, what a wonderful card. Thank you so much for joining our 12th challenge

    hugs
    Sandra

    OdgovoriIzbriši