ponedeljek

iziv....

na craftalnici so prijazne punce pripravile prvi slovenski iziv=)
seveda kjer so izivi sem tudi jaz , ceprav moram priznati  da je  to moja prva  cestitka kjer sem se igrala z trakci in rozicami.
za prvic sem kar zadovolna zato sem se odlocla  za prijavo;)


ker nisem mogla iz svoje  koze  in torej stran od pavsa, je tudi tale cestitka v tem smislu=) dojencek je narejen na pavsu ,potem sem se mal igrala z prima rozicami  ,trakcem in blescicami. za  dojencka pa sem se odlocla zato ker sem trenutno v fazi izdelovanja dojenckastih cestitk za festival druzin=)

11 komentarjev:

  1. Vau Klemy naredila si zares čudovito voščilico. Resnično je zelo lepa. In prav nič se ne vidi, da bi se prvič igrala s trakci in rožicami. :)

    Hvala, ker si nam se pridružila pri prvem izzivu na CRAFT-alnici in upam, da se "vidimo" tudi na naslednjem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit motiv si izbrala, izdelava pa je čisto po tvoje natančna do pikice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Klemy, super, da si ti pa pavsala :) si že prava mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa pavsika in všeč so mi te pikčaste rožice. Se mi zdi super, da me je izziv pripeljal v tvoj virtualni ustvarjalni svet. In sem vesela, da si se nam pridružila. Zdaj šele mi je jasno, da je veliko več ustvarjalk v Sloveniji z blogi kot sem mislila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna simpatična čestitka in zelo lepo izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  6. nimam kaj dodat... čudovita. ganljiva. odlično kombinirana in v tej postavitvi doterana. super.

    OdgovoriIzbriši
  7. ijajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kakšen lep motiv. Pravzaprav mi je cela voščilnca všeč

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo lepa čestitka...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljena! Tole pa sem že občudovala na Craft-alnici! Krasna je!

    OdgovoriIzbriši