ponedeljek

izola...

moji prti in cestitke so sli na potep=) in sicer  v Izolo na manjso razstavo=) razstavo imama skupaj z mojo mamo=) saj ne vem kaj  bi k temu se dodala naj slike povedo svoje=)

posebna zahvala gre pa moji sestri Mojci za njen trud in organizacijo =)

2 komentarja:

  1. ej, mala... mala malenkost:)
    na tem bi lahko več delala - na promociji. ti pa povem, da mi je vrglo pritisk ob čisto zgornji štuk lobanje, ko sem kake tri dni nazaj videla v izložbi "neke" (ja, zdaj je zame res "neka") prodajalnice prte z narodnimi vezeninami - le da tisto ni bilo narejeno na roke... je potrebno v tržne namene res vreči odnos do ročnega dela in tradicije v koš?

    OdgovoriIzbriši
  2. ja saj to pa sem ze jaz tud vidla pa hvaljo ko vlki narodna vezenina gor in dol pol je pa vse narejeno na masino da o barvah sploh ne zgubljam besed=( zalostno res

    OdgovoriIzbriši