četrtek

SLOVENSKA NARODN VEZENINA 2-del

evo pa nadaljujem moje razpredanje =)
kot sem ze prejsnjikrat omenila se za  slovensko narodno vezenino uporablja izkljucno 5 barv prejice( cisto  doloceni odtenki) in sicer zelena( za liste) modra(  grozdje) rdeca( nagelcki, ponavadi  tudi srcki) rumena( kombinacija pri  rozicah ,srckih..) in rjava  ( vse vitice), z rjavo prejico je  VEDNO tudi vse obrobljeno vsaka ploskev  lista  cveta  vse pikice... prav tako je   celoten prt  obkvackan z rjavo prejico ( NE OBSIT S  CIPKO)  znacilno je  tudi  da je  v vzorcu veliko pik-krogcev  tudi vse te je treba  obsiti z rjavo barvo.
 se mal o vbodih:
najvec  se uporablja  stebelni  vbod  za  vse vitice , stebla pa  tudi  vse se obsije z stebelnim vbodom.
potem se uporblja se ploscati vbod to je za vse ploskve ki ne presegajo sirine  1 cm.
vse kar je pa  sirse od 1 cm( vecina) pa se uporablja prepleteni ploscati vbod.
rob:
kot sem ze omenila se rob  prta obkvacka . jaz si najprej  rob "zaheftam" (hmmm slovenski izraz.. pritrdim) s belim sukancem in sicer tako , da ga lahko ko  imam  vse obkvackano potegnem ven, in  sicer priblizno 0.5-0,8 cm na  siroko . z najmanjso kvacko(0,75) in rjavo prejico  se potem spravim na  delo pazit  je potrebno na  zategovanje  prejice saj se ta  rob hitro zmucka in nastane pokvek =)

sem vam natrosila se malo znanja  o slovenski narodni vezenini =)

Ni komentarjev:

Objavite komentar